fredag...

det känns hel wierd som vanligt att det är fredag. Fy. haha
ihelgen blir det bara ligga och mysa under täcket och kolla på tv. Jag ser VERKLIGEN fram emot det alltså.

Jag berättade för Andrew och Tara igår att jag åker hem i mitten på maj, så jag åker den 14e eller 21a.. lutar nog åt den 14e. Problemet är den att åker jag på fredag den 13e så är det en tusenlapp billigare än om jag åker på lördagen.
MEN tara sa att hon helst inte ville ta en ledig dag till och att hon ville att jag skulle åka på en lördag. ska jag bara suck it up eller ska jag flörta järnet med henne? äh jag vet inte, jag ska fråga iallafall.

Det blev väldigt verkligt när jag berättade för dom, jag ska verkligen hem. Jag ska hem till verkligheten? Jag funkar ju inte i verkligheten, hur ska detta gå? Jag tycker ju om min lilla sagovärld jag är i här.
Jag kommer hem till arbetslösheten, kommer bo hemma hos mamma, jag kommer vara på EXAKT samma ställe som jag var innan jag for. Hur mycket suger inte det liksom?!
Det kommer säkert sluta med att jag åker till Norge och jobbar som egentligen var planen hela tiden. Men jag orkar inte, jag vill vara i Sverige...

Det är iaf en sjukt tung dag idag. Jag går runt som en zombie och väntar på att dagen ska ta slut.. och klockan är bara halv tolv.
Jag har ALL städning kvar.. jag avskyr när jag går runt och vet att jag har all städning kvar, iallafall ska jag ner till dagiset och hämta dualtach snart och sen blir det nog uppröjning på hög nivå och sedan kan jag pusta ut.
Jag har åtminstonde strykt alla kläder.

Jag somnade tolv igår, Aha! där har vi anledningen, jag somnade inte ett, jag somnade tolv. Dumt av mig, dumma mig. Såklart det är därför jag är trött.

äh jag har inget vettigt att säga ändå.

puss på er

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0