fredag..

det här är en EFTERLÄNGTAD fredag.. fan vad trött jag är idag. alltså det är... det gör fysiskt ont att vara vaken.
Sen det faktum att jag somnade med blött hår gör att jag ser fullkomligt ut som ett troll.. Håret är typ... ja låt oss säga fluffigt.
Just idag kan jag inte riktigt stå ut med dualtach's "GO DIEGO GO, GO DIEGO GO" som han springer runt i HELA huset och skriker. Jag känner att jag inte är den bästa aupairen när jag är trött. Inte såhär trött iallafall.
Men vafasn.

Ah andrew är så söt. haha. Han har sin pappiga sida alltså. Louie har ju.. varit på mig. Inte fysiskt, herrejisses. Utan det är mest bara dryg..
Iallafall så kom han över igår, och skulle hjälpa andrew fixa varmvatten grejen.. Och så stannade han ett bra tag. Och jag satte mig i vardagsrummet och var social typ.. Louie börjar prata med mig och ja..
Efteråt säger andrew "i don't like the way he talks to you sometimes". och så satt han och muttrade över det. haha

Ah jag klippte mig igår dårå.. jag funderar faktiskt på allvar att bli frisör? Nu kommer folk säkert ba "ÄRU DUM I HUVUDET?" men det är det enda jag känner att är möjligt.. jag menar, det finns möjlighet att plugga till det i övik.. så jag behöver inte flytta ner till göteborg. Det är en tre års utbildning med 2½ års praktik liksom.. så jag måste plugga ett halvår typ.. OCH jag känner verkligen att det är roligt att hålla på med hår, och jag menar ska jag fortsätta såhär så jag inte har någon annans hår att hålla på med så lär ju jag bli skallig inom en snar framtid.. right?!
Nåväl, vi ser väl vad som händer..


herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0