fredag..

HAH! det är fredag <3 freeeedaaaag.
Fan så nöjd jag är att det är FREDAG!
Jag förstår inte varför egentligen, för pojkvän kommer vara upptagen hela helgen med vänner och att döda drakar, och mamma jobbar antagligen, jag menar.. jag lär inte ha någon att prata med. Men det är HELG!
Och söndag åker jag in och köper allt till mitt hår.
Just nu går jag i mössa.. känner mig hemskt läcker, det ser bara ut som att jag är någon idiot med orange hår.
Läckert, i tell you, l.ä.c.k.e.r.t.

Jag vill för övrigt ha choklad. Alltså okej, köper man cadbury choklad behöver man inge mycke, för den är så.. fyllig? äh jag vet inte vad man ska kalla den, man kan inte äta nå mycke iaf. för man döööör fullkomlig.

aaaanyway.. så har jag iiingenting att säga idag.

återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0