fredag..

det är ju helt sjuuukt! hur kan det vara fredag igen? Inte för att jag inte uppskattar det, men FAN vad snabbt tiden går?

Iallafall, det var inte det jag skulle skriva om nu.

Andrew frågade igår när vi höll på att plocka bort från bordet vad anledningen är att jag far hem i maj. Jag förklarade för honom att min syster tar examen, min pojkvän flyttar antagligen från stan i augusti.. jag menar jag vill ju spendera lite tid med honom innan det blir distans igen.
Han verkade förstå. Jag tror han ville få reda på om jag inte trivdes här eller hur det var.
Nåväl, igår när jag PRECIS hade somnat så knackade han på och frågade om det var okej om den möjligtvis nya aupairen mailade mig och frågade lite frågor och sådär. Jag sa att hon hemskt gärna får göra det. Jag gav honom min email adress och när jag vaknade imorse och kollade mailen så se där, där hade jag ett mail ifrån henne.
Självklart var jag tvungen att facebookstalka henne lite och hon ser trevlig ut. Nyfiken som jag är så kunde jag inte låta bli och fråga om jag fick lära känna henne lite och få reda på vem min efterträdare är.

Jag får panik av att ens tänka tanken att lämna mina små skruttar </3. Men jag vet ju att jag inte kan ta med dom hem. Jag har ju inte så mycket val precis.
Nåväl.. sånt man får ta, dom finns ju kvar så jag kan ju komma och hälsa på.
Förhoppningsvis nästa år.

Känner ni igen det här? från innan jag skulle fara hit? Jag oroade mig och ville inte fara men jag ville ju fara men jag skulle ju sakna alla osv osv.. Det är ju EXAKT samma sak nu. Haha!
Nu är jag dock mer bekant med hur flygplatser funkar så jag är inte orolig över själva flygplatserna längre.

äsch. det löser sig. Det är ju typ fyra månader kvar liksom..
Ahh föresten, satt och räknade på hur mycket jag måste spara, jag tänkte "ah men om jag sparar 10 000 så klarar jag ju mig ett tag" men så insåg jag att jag måste betala fredrik för resan hem över jul och mamma för resan hem i maj. Herrejisses då blev det ju huxflux inga pengar kvar, haha!
Så dt blir nog att jag sparar alla pengar jag får ungefär.

äh puss på er

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0