filmen..

Så min käre syster ville att jag skulle berätta för henne hur den var, så jag kan väl lika gärna skriva här, när ni ändå står ut med all min ordbajsning sedan innan.

Alltså vi såg Love and other drugs. och jisses. Jag fann mig i slutet av filmen vara kär i jake gyllenhaal ungefär. Nu förstår jag varför folk tycker att han är snygg.
Och Anne Hathaway, OH.MY.GOD är det enda jag har att säga. Fyyyyy vad hon är snygg. Iallafall.
Eh filmen handlar om han och han är typ läkemedels försäljare till Pfizer och försöker övertala alla sjukhus osv. att använda ett annat läkemedel än vad dom använder och ja..
Han knullar dessutom allt och alla. och bryr sig inte om något.

Tillslut träffar han Maggie (som är då anne hathaway) och dom har vilt sex, hon har parkinsons i ett tidigt stadium typ.. och hon vill inte ha ett förhållande pågrund av det och ja.
Dom fjöpplar omkring och ja.. tillslut leder det till mer och ja. Ni fattar. det vanliga, dom blir kär.

Aaanyway.. Den var inte ALLS lika rolig som jag trodde den skulle vara, det var väl kanske inte ens en komedi sådär. Den var hemskt fin. Jag gillade den, väldigt mycket. Men förvänta er typ tre skratt ungefär.
Men förutom att det inte var en komedi så var den HEMSKT bra. jag rekommenderar den verkligen, veheeeerkligen.

Kommentarer
Postat av: F

SA JU ATT HAN ÄR EN SKÄGGMUFFIN MAN BARA VILL SLUKA!

2011-01-19 @ 13:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0