en dag i dublin..

jag har då haft en uuunderbar dag. Jag skulle träffa Julia, vilket jag vet brukar vara en aning stelt och så.. eftersom båda är inte så bäst på engelska. Men iallafall, så möttes vi utanför Eddie Rockets. Vi gick in och åt och jiiihiiiisses så gott.
Sedan vandrade vi iväg ner till Grafton st för att kolla om man kunde hitta silver schampoo där. Icke, eller ja.. jag hittade ju faktiskt på boots inne i st stephens green shoppingcentre. Inte någon jag någonsin sett förr... Inte för att jag brukar stå och kolla på silver schampoo särskilt ofta heller så..
Jag hoppas att det funkar iaf..

Sen vidare till penneys och jag kan ju inte låta bli när jag ser ett par skor.. Så jag köpte dom.. och lite kläder till lilla fisleah och sen en mössa till mig själv..

På Boots köpte jag självklart lite klägg till blekmedlet också..  Så nu sitter jag och bleker håret än en gång.. Och hoppas att det blir ... bättre.

Såå skorna.. Ni kommer säkert hata dom.. Men jag tyckte jätte mycket om dom..



Update: håret är färdig blekt och ni får resultatet imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0