dum av dig..

Jag har äntligen spotify, till det har jag och tacka både ida (som gav mig idéen) och fredrik som gjorde det.
Tack <3
Dock en jävla massa reklam blir det istället, men det kan jag ta.
Jag ligger här och är oförklarligt kär.
jag lyssnar på Papa Roach – No Matter What och får pirr i magen..


DOCK! kan jag berätta för er att mina armar blir värre för varje dag, nu har jag en eksem fläck på handleden som är nästan ett sår, en eksem fläck på handen som är likadan.
Det är galet, ska jag måsta gå till en hudläkare och spendera miljoner för att få ett recept på en vettig salva eller?
Jag önskar jag kände en hudläkare '-.-

Varför är det så svårt att hitta ett silverschampoo här föresten? Jag måste gå till en frisörsalong för att hitta en. Och eftersom jag bara  vet om loreals så måste jag gå till en frisör salong som säljer loreal.. DET ÄR EN I STAN! EEEEN!
resten är typ en timmes gångväg minst ifrån stan. Och det känns jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

HÖHÖHÖHÖHÖHÖÖ!

2011-01-22 @ 01:39:47
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/
Postat av: Jossan

Angående spotify som kommer det att sluta fungera för dig efter 14 dagar eftersom att du bara får vistas i utlandet så länge med det. Mitt har nämligen slutat att funger, det är nämligen inte tillgängligt på Irland eller något sådant:/ Jag kan ha fel också, men ville bara tala om det;)

2011-01-22 @ 13:34:06
URL: http://josefineakwesterlund.blogg.se/
Postat av: svar jossan.

Jo det är jag plååågsamt medveten om ;) Men Ida gav mig den underbara idéen att om någon hemifrån loggar in på ens spotify en sväng så funkar det två veckor till ;)

2011-01-22 @ 15:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0