än en gång..

jag har kommit till insikten att jag nog ska börja plugga till hösten. Jag känner att jag börjar samla ihop orken att orka med. Plugga samhällskunskap, och plugga till körkortet, det låter väl som en bra plan? Eller?
Jag vet att pappa helst ser att jag börjar jobba, så jag kommer ju självklart söka jobb också.
Men då är ju problemet, får jag inte jobb och när jag är klar med samhällskunskapen då? Fortsätta plugga? och isof vad?
Det finns inga alternativ i övik som jag ens lite är intresserad av. Jag ska kolla i umeå hur det är där.
Jag vet att jag ett tag hade drömmar om att plugga till konditor, men det är i göteborg. Jag flyttar bara inte till göteborg.
men umeå, umeå känns ju hanterbart. Jag kan ju liksom åka hem varje helg om det är så.
Jag ska nog söka jobb i umeå också. se om det kanske finns något.
Som alla övikare säger nu mera (med stolt röst) "det går ju tåg mellan nu!"  (som alltid verkar vara försenade eller trasiga... känns ju säkert ;P )

Det känns fortfarande dåligt, jag känner mig hemskt ensam idag. såhär känns det; Jag har ingen att vara med, ingen att prata med, ingen att göra nåååågot med. Alla jag bryr mig om är långt bort, alldeles för långt bort. Ett hav bort.
jag känner mig bara ensam..
klockan är tjugo över sju och jag överväger att lägga mig och sova..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0