97 dagar

Jag AVSKYR att jag ska grubbla så mycket hela tiden.
Hela tiden är det något jag grubblar över, alltid är det något fel, alltid tror jag att någon ska vara arg på mig.
Jag hatar att inte vara hemma, det känns som att jag tappar kontrollen. Jag vet inte vad som händer där hemma.
Det är 97 dagar kvar..bara 97.

Nåväl, ingen som vill lyssna på mitt gnäll.
Jag köpte ett par nya byxor igår, haha det stod "extra skinny" på dom..heh.. kan inte påstå att dom var nå extra XD
Förutom...lite extra stora. Jisses,jag måste skaffa skärp. Dom åker ju ner hela tiden, visserligen skönt att dom inte sitter för tajt.

äh. ärligt talat, jag har ingenting att skriva om utan att bli för tråkig.

Jag var ut en sväng och gick.. jag gick förbi en massa kossor och fick känna mig totalt utstirrad, skulle jag hittat minneskortsläsaren skulle jag visat er. ALLA kor stirrade ut mig och följde mig med blicken. Creepy.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0