96..

Jag hade den MEST ovärda skypesamtalet med min mor igår, jag ringde. pratade med henne en minut ungefär sen pratade hon i telefon resten av samtalet.. jag la på. haha, jag var faktiskt tålmodig och väntade i 29 minuter. :P

Iallafall, när jag skulle lägga mig igår så slog jag på  tvn. Dumt av mig, det var P.S I love you på. Vem blev fast till klockan ett på nattn? jooodu så mycket som jag.
aaanyway, jag var piggare än vad jag trodde jag skulle vara imorse.

Ah jag fick en HEMSKT läcker bild igår.. av fredrik. Jag måste fan lägga upp den. Det är få som är så läckra som han och jag.. Det är ju bara egoistiskt att inte låta er se detta...mästerverk. Så varsågoda se och njut:


Iallafall borde jag väl börja städa nu kanske.. jag ska slänga på mig lite mer kläder, för vi har slut på olja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0