100 dagar kvar..

jag fattar iiiingenting. hundra dagar? det är för fasn ingenting ju.
jag får panik eftersom jag måste spara allt jag bara har och försöka få ihop minst MINST 6500 innan jag far. Men samtidigt känns det som att 100 dagar?! det är...14 veckor kvar innan jag åker. 14 veckor, men 15 löner, jag får 120 euro varje lön.. det är ju typ... help me out here.. 1800.. vilket är typ... typ.. 16 480,80 svenska kronor..
vilket skulle betyda att jag .. kommer ha tio tusen över.. WHAT? hur hände det? DOCK så lär jag ju spendera pengar ändå.. jag menar.. jag har saker jag måste köpa (t.ex schampoo, tandborstar, tandkräm.. ja ni vet sånt där man behöver) så det blir ju inte 16 480,80 kronor när jag väl tar mig hem.
Har jag tur så lyckas jag spara så jag har fem tusen över, efter jag betalat skulder.. äh vafan. Sånt skit man får ta, right?
Jag är van att inte ha pengar så.. haha ;)

förstår ni att jag kommer ha varit här i typ 7 månader och två veckor när jag väl vänder kosan hemåt, 7 månader? I min värld är 7 månader mycket, men samtidigt ingenting. Det roliga är att jag minns hur jag tänkte att ett år? ett år hemifrån är ju ingenting? Jag undrar om jag ska stanna två år istället.
Men det var ju innan jag for, innan jag träffade han den där, innan jag insåg att jag är en mammagris..

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0