igen..

en del av mig önskar att jag kunde se hela grejen med alla hjärtans dag, jo det är fint att man blir påmind om att man ska ta vara på sina nära och kära, och man ska älska dom och huttanduttan. Men borde man inte komma ihåg det varje dag egentligen?
Jag tänker inte förneka att jag fullkomligt älskar att jag fick ett hur sött sms som helst från den där karln som får Mitt hjärta att dansa macarena.. och jag tänker inte förneka att jag uppskattar att få godis (men! det gör jag varje dag på året inte bara den 14e februari), och blommor.. nej hörni, Det uppskattar jag faktiskt inte, det är bara BARA slöseri med pengar.

Så, alla hjärtans dag enligt mig? slöseri med pengar.. man ska uppskatta de man har runt sig varje dag, inte bara en speciell dag en gång om året.

Det är ju enligt mig mer speciellt då man bara av ingen anledning alls får något som visar att dom uppskattar och älskar en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0