94..

jag dör.. JAG DÖÖÖÖR! VAFAN!
jag är helt slut på idag, verkligen helt.slut.på. Jag orkar ingenting, jag har släpat mig verkligen genom huset för att städa lite. Men allvarligt.. skriver min käre värdfar såhär:

"I'm thinking of taking Tara out to dinner tonight, would you mind babysitting for us"
allvarligt? ALLVARLIGT?! när jag har den tyngsta dagen på länge?
fan också. jag kan ju inte precis säga nej heller.. Så jag låtsas som ingenting och skriver
"no of course not. you do that :)" och på insidan så dööör jag lite.
Kunde dom inte frågat igår istället? då jag var kalas pepp på allt.
Äh sånt man får ta antar jag.. att bli vuxen kanske? haha.

äh ungarna går ju ändå och lägger sig klockan halv nio.. och jag kommer att somna på soffan eftersom dualtach tar fullkomligt evigheter på sig att somna..   jag som tänkte ta en tidig kväll ikväll! AAAURGH!
nåväl... puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0