93...

jag hatar er med hela mitt hjärta... Ni som skriver fjant kommentarer för att hamna på den där "mest aktiva" listan.
jag blir tokig om jag får en till "hej hur är det" kommentar. Jag är inte intresserad av att gå in på era bloggar.. alls faktiskt. Jag förstår inte varför ni har så stort behov av att folk ska gå in på dom.
Jag skriver för mig själv, inte för läsare. OCH jag läser de bloggar jag vill läsa.


Jag jobbade då igår kväll, och nu eftersom det är bortgjort är jag inte alls lika gnällig längre.
Det blev så jag slutade runt tolv-halv ett. Eftersom dom kom hem,och i samma veva säger dom "vi går upp till Dargan's och tar en pint".. jaaahaaa. Visserligen var jag fortfarande vaken och surrade med min älskade anna <3 men ändå.
Imorgon blir det sen kväll också, dom ska då fara och hälsa på taras syster som fick barn för en vecka sedan eller så. Det gör väl inte så mycket så länge de inte kommer hem klockan tolv. Och jag är tacksam att dom inte tog det på lördag eller söndag. Eftersom jag har planer! WOHO!
Jag och Sara ska in till stan, och sen åker vi hem till henne i enfield och så åker vi in på söndagen igen.
Egentligen tänkte vi stanna över på ett vandrarhem, men allvarligt ett tiobäddars rum kostar 16 euro för en natt, och då är det både män och kvinnor i det där jävla rummet. Och åker man tillbaka och in på morgonen så kostar det 15 typ.. och då slipper man sova med nio andra människor. Känns rätt värt, sen så kan man ju ta en tur och retur resa, dåblir det ju billigare :o vad dum jag är! det har jag inte ens tänkt på.

Jag sitter och kollar på playhouse disney och känner mig... jag vet inte, hjärndöd?!

herrå!

Kommentarer
Postat av: Rayanmarlin

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-11-19 @ 15:10:37
URL: http://rayanmarlin.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0