89...

jag har helt kommit av mig med det här med bloggning.. Vad i hela. Nåväl, bättre att jag inte säger något alls när jag inte har något vettigt att säga så..

Iallafall, jag och sara åkte in till dublin i lördags, åkte hem på söndagen. Vi bodde på ett hotell, inte det läckraste hotellrummet jag varit med om men ändå..
Vi åkte in och skulle checka in, men då hade inte våran bokning kommit in, lessheten.
Nåväl, vi fick iaf betala 69 euro för rummet som utlovat.
Vi gick iaf på stan hela lördagen, sedan på söndagen checkade vi ut och sen åkte vi  till ikea. Dock var både jag och Sara på hemskt dåligt humör eftersom båda hade sovit sjukligt dåligt. Jag vaknade... ett antal gånger för en massa olika dryga anledningar. Och hon hade tydligen vaknat lika många gånger.
Så ja, vi var på dåligt humör. Sen väl på ikea började hennes mobil krångla så det blev ännu värre, haha.
Sen kom vi till matavdelningen! YEY! stämningen lättade upp rätt mycket då. haha.

Så igår när min käre pojkvän hade dödat drakar klart och ringde mig så låg jag och åt marabou choklad, och tydligen lät jag.. jag minns inte vad han använde för ord men jag vet att jag var alldeles salig. Jag har saaaaknat marabou alltså.
Självklart hade dom inte ostkrokar, men MEN dom hade sill. Så jag köpte en burk till andrew. Nu ska han fan testa. Jag köpte senapssill.
Sen köpte jag dammsugare.. höhö. BARA för att dom är gjorda i övik. :P

Nuu... är det tillbaka till jobbet som vanligt.. insåg att om 82 dagar gör jag min sista vecka här. Och det suger en aning.

Så puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0