88..

Okej, 88 dagar... det minskar. Men det är fortfarande länge kvar.
Jag insåg dock igår att min hemlängtan är inte en jobbig hemlängtan. Det är en bra hemlängtan. Den ger mig mer energi och gör mig glad, just eftersom jag har nedräkning. Jag vet inte, det kanske låter konstigt?

Anyways.. jag råkade färga håret igår.. jag köpte en askblond färg när jag var i stan.. Jag skulle faktiskt bara färga liksom längden men jag råkade tydligen få en massa där det är som ljusast också.. Så det blev lite blånyans aktigt... Nåväl, jag vaknade imorse och nu är tydligen det blåa borta, tack och lov.
Så nu är ännu mer av det gula borta, så nu ska jag bara använda silverschampoo ett litet tag till och sen är jag klar..
Eller jag vet inte, jag ska nog göra några slingor typ... så att det inte bara är bimboblondt.

btw, min choklad är slut nu </3 svullningen är över.

AH! jag fick en massa gamla bilder på mig och camilla från 2006.. heeeerregud..
här får ni några:



min fina camilla <3 både hon och carina är den där extra familjen som alltid ligger en extra varmt om hjärtat.

Saorlaith har börjat öppna dörren! JAG BLIR TOKIG! hon öppnar fan alla dörrar nu mera! GRRR!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0