86..

Min lilla strumpa var sjuk inatt, Erin alltså. Hon kräktes och hade sig, verkar som hon blödde näsblod också..
Hon verkar dock okej nu, tack och lov.
Jag får sån hemsk panik när barnen är sjuk, fy.

Jag gjorde då pannbiff åt gänget igår.. Med stekt lök, brunsås och klyftpotatis. VEM ÄGER?!
Iallafall, dom älskade det. Tara lät alldeles salig när hon åt.
Och jag är galet nöjd över mig själv eftersom brunsåsen smakade exakt som mammas gör. Jag fick lite panik när jag hädde i soyan.. det ba PFAH! så kom det jätte mycket, vilket jag inte var beredd på...alls. Så jag trodde det skulle smaka fan men icke, hörni. Fan vad jag är bra!
Idag blir det dock tillbaka till gamla vanliga rutinen, hel kyckling, morötter och palsternacka och slutligen potatis..
SÅÅÅ TRÅKIGT men sååå enkelt och sååå goott.

Imorgon är Tara ledig för hon ska ta Saorlaith till ögonläkaren. Så jag blir bara med två barn. yey!

och på lördag kommer Sara hit så ska vi glo på film, b.la. titanic och moulin rouge. Jag är överlycklig att jag har hittat någon med samma dålig smak som jag :D haha.

jag blev dessutom överdrivet sugen på att tatuera mig igår, saras fel, vi satt och snackade om att tatuera sig. Jag har ju en tatuering jag velat göra till mamma men hon stenvägrar.. ah jag har ändå inte råd.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0