85...

det är åttiofem dagar kvar och jag är magsjuk <33.
igårmorse vaknade jag av att jag mådde illa, tänkte inte så mycket på det eftersom jag somnade om och jag mådde bra resten av dagen. Imorse var det samma visa, men jag somnade inte om och jag slutade inte må illa.
Dualtach knackade på min dörr samtidigt som jag höll på att försöka ta mig samman så jag skulle orka jobba.
För ungefär en timme sen kräktes jag för första gången.. sen för andra gången en kvart sen. Och nu börjar jag må illa igen.
Det värsta är att eftersom jag inte har ätit något och bara druckit några klunkar vatten så är det inte mycket att kräkas upp.
Jag tittade föresten i spegeln när jag hade kräkts klart, jag har prickar, hela pannan och runt ögonen.. vad fan handlar det om? Jag fattar ingenting.

jag har iaf ingen feber tror jag... 37.5? men jag känner mig sjukt febrig iallafall..

Så nu har ni fått en uppdatering.. jag orkar fan inte skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0