84..

Jag pratade med mamma, om prickarna. Det är tydligen något man kan få när man kräks. Jag minns inte vad hon sa att det hette för det var något hotshot namn på latin.. Det var iallafall i princip något som händer pågrund av trycket det blir när man kräks. Så det är väl typ... brustna blodkärl? Äh fan jag vet inte.
Jag känner mig som.. jag vet inte. Det värsta är att det syns jätte väl i spegeln. men jag dom verkar inte vilja komma med på bild.

Jag har slutat kräkas, jag har ätit en ytterst liten burk med glass, och en liten banan på 44 timmar. Haha. Jag är hungrig kan jag säga.
Jag mår inte illa längre men jag har ont i kroppen fortfarande.
Så jag kör en pizza klockan fem. Jag känner mig bakis. Jag är sugen på pizza.
Ni dumförklarar mig säkert nu "man kan väl ändå inte käka pizza när man precis varit magsjuk" men jag ska. Spela roll om ajg börjar kräkas igen. JAG VILL HA PIZZA!!

Dock är det ganska kul det här, för eftersom jag inte ätit något så är min mage alldeles tom, alltså.. rätt platt. (jag har btw insett hur skev min mage är.. på höger sida syns höftbenet en massa och på vänster INGET fattar ingenting).. Iallafall, jag kan hä min fot bakom huvudet! haha XD

det är väl dags att sluta ordbajsa om saker ingen bryr sig om.. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0