81...

den största lyckan för mig just nu: jag lyckades äta något utan att må hur illa som helst, fick fortfarande ont i magen men det var inte likadant som det var igår! Yey!

Haha jag känner mig så elak, igårkväll skulle jag springa på toa, men tara stoppade mig och sa att hon precis hade kräkts. Så jag gick på övervåningen, imorse så klev jag upp och andrew informerade mig att han hade suttit och kräkts hela natten. Så han är hemma idag. Tara for dock på jobbet?! mähä.

Anyways, så jag gick på affären nu efter jag lämnat dualtach på dagiset och köpte lättsmält mat till mig och paracetamol till andrew. OCH jag postade ett paket åt anna :D
Nu borde hon bli glad på mig XD

Jag fick panik imorse när jag vaknade, jag vaknade tio i åtta av att tara slamrade i köket, men jag hade inte vaknat av klockan! USCH! Ska det börja igen?
Jag ska nog lägga mig tidigt ikväll ..

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0