80..

hah! det är bara 80 dagar kvar nu!
alltså bara 57 arbetsdagar... då är inte röddagar och sånt skit inräknat.. nej men se där, nu kändes det ju genast mycket lättare.. räknade jag verkligen rätt där? o.O se på fan..23 lördagar och söndagar innan jag åker.. (då är inte söndagen jag åker inräknad). Så ja, jag räknade rätt. 57 arbetsdagar. Fan vad enkelt det kändes nu när jag delade upp det. 12 veckor.. phew. Jag orkar faktiskt inte räkna ut hur många timmar det är så..

ah föresten, jag överväger att klippa håret ännu mer, fast klippa bort längderna.. det är inte det att dom är slitna. MEN på ena sidan ser det hel wierd ut och på andra sidan ser det asbra ut, enkel lösning: klippa bort det långa. Men jag kan inte ta mig för det för jag älskar verkligen det långa </3.  Så jag får se ut som crap.

Jag har varit här i 180 dagar idag föresten..  IHK! jag kommer vara här 260 dagar?! räknade jag verkligen rätt där? o.O 80 + 80 = 160.. 160 + 100 = 260.. åh jisses.. 260? 260!!!
Jag förstår mig inte på hur det kan ha gått såhär snabbt...

Jag vet att ni älskar att veta vilka ovärda tankar jag tänker.  Men ja, det här är ungefär vad mina tankar består av; räkna dagar, klippa håret?!, fundera över andra slumpmässigt valda saker.. oftast handlar dom sakerna om den där karln. typ; undrar om det är döda drakar dag idag? kanske man hinner prata med honom idag? pheew.. det har inte blivit mycket prat på senaste dagarna, men det är väl inte så konstigt.. han är trött.. stackarn. Jag vill hem och ta hand om honom.

nåväl. jag borde sluta skriva innan jag skriver något dumt. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0