74..

iihk! det blir bara färre och färre dagar. Men det hjälps int.. 74 är fortfarande 74 dagar för länge.

Jag vaknade imorse och hade ont i halsen, och har fortfarande det för övrigt.
Så jag saknar mamma extra mycket, det gör jag alltid när jag är sjuk.
och fredrik vill jag faktiskt mest bara ha här hela tiden. Jag längtar efter att kunna vara nära honom.. Fan. haha, det är kul. Jag menar vi insåg igår att vi har varit tillsammans i ett halvår, utan att varken jag eller han har märkt det tror jag.. Jag åtminstonde har varit så inne i att jag varit här ett halvår, så jag lyckades glömma bort att det är lika länge som jag vart tillsammans med honom. Ibland ifrågasätter jag varför jag bestämde mig för att stanna så sjukligt länge?
Jag vet, åtta månader är inte typ 5 år.. men åtta månader är mycket för mig, jag har aldrig varit ifrån mamma, jag hade precis hittat en karl som... det går inte ens förklara i ord hur mycket jag tycker om honom. Och min bästa vän, min älskade anna. hur kunde jag lämna henne egentligen? Det förstår jag inte. Trots att hon följde med såklart, men hon åkte hem en månad senare..
Jag undrar bara.. varför bestämde jag maj? Jooo nu minns jag! det var ju såhär att både min syster, min pappa, min anna och min hans skulle komma hit.. och jag hoppades av hela mitt hjärta att fredrik skulle pallra stjärten hit också.
Nu... blir det så att ingen kommer hit. haha. Trots att jag är besviken så finns det ju inte mycket att göra åt.
Men det finns stunder jag känner att "skulle jag haft pengar till det så skulle jag flygit hit allihop". Men nej, dom pengarna finns ju såklart inte.

Just nu känns det som att mina inlägg bara handlar om att jag åker hem, om mitt hår eller att min pojkvän är snygg..

Men jag vet inte vad jag ska skriva om.. alls faktiskt.

en rolig grej bara:

Erin och Saorlaith stod inne i vardagsrummet (jag satt på soffan), erin tussar fram till saorlaith och säger något jag verkligen inte uppfattade, men saorlaith springer iväg och erin sätter händerna framför ögonen och säger "ONEEE,TWOOOO,OOOONE.. HERE I COME", springer iväg och flickorna börjar fnittra, saorlaith kommer in och gör samma sak, sedan erin IGEN och säger "READY OR NOT HERE I COME".. lät det som iaf..
dom har alltså börjat leka kurragömma?! Fantastiskt.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0