73..

jag sitter och är bitter över ännu en förkylning. Jag kräks på att vara sjuk snart. Jag har inga problem med att ha ont i halsen, eller vara snorig (säger jag nu) men jag hatar verkligen VERKLIGEN början på förkylningar, ont i öronen och varje gång jag sväljer får jag lock, slem 'mellan halsen och näsan' så jag sitter och drar hela jävla tiden, huvudvärk, och hosta som inte tar nå.
Jag blir tokig!

Jag är förövrigt sjuuukt bitter på min mor, hon har skaffat en iphone. Sjuuuukt avundsjuk. Men jag lär skaffa en så fort jag fan bara kan när jag kommer hem. Jag behöver ändå en ny mobil så.

Jag har suttit och blinkat i en och en halvtimme i försök att vakna, fullkomligt omöjligt. Och det värsta är att jag känner inte att jag orkar ge flickorna ett bad, men jag vet att jag måste.
Och eftersom jag bara längtar hem så stör jag mig på allt som har med den här familjen att göra, förutom barnen då. Jag stör mig på alla saker jag måste göra, jag menar.. varför kan inte andrew eller tara bada dom?
varför kan inte dom göra NÅNTING? Jag menar, dom badar dom inte ens på helgerna. Tidigare så var det varannan vecka behövde jag bara bada dom två gånger, men nu eftersom dom av någon anledning slutat på helgerna så måste jag bada dom tre gånger varje vecka.. '-.-
Nåväl, skit man får ta.
Jag vet att det är jag som måste skärpa till mig, jag är som en liten barnrumpa ibland ;D

Jag kan bli orolig ibland för att alla verkar räkna så kallt med att jag ska ha förändrats så mycket när jag varit här, tänk om jag inte förändrats nog mycket för att alla ska bli nöjd..?
För mitt rum är fortfarande kaos (möjligtvis för att jag städar hela jävla dagarna och orkar inte städa på kvällar och helger).. jag hatar fortfarande att göra allt sånt..

Äh, jag är fortfarande jag. akta er för att gnälla över det, jag kanske drar iväg igen då XD hahaha. nej men allvarligt, jag vet inte hur jag ska ändra på det faktum att jag hatar att städa, jag gör det ju.. men jag hatar det liksförbannat..

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0