72..

jag skrev precis ett super långt inlägg, men insåg ganska snabbt att det inte är någon mening att publicera skiten, för ingen vill läsa något sånt. Jag vet, jag skriver den här bloggen för mig själv egentligen, för att kunna titta tillbaka och läsa. Men alltså.. Jag behöver väl inte påminnas om ångest och frustration eller?

Jag är bara sååå less på barnprogram. Sååå less. Jag tror inte ni förstår alltså. Umizoomi, peppa pig, ben and hollys little kingdom, Go diego go, Dora the explorer... JAG HATAR DOM AV HELA MITT HJÄRTA!
Har jag föresten berättat att peppa pig heter greta gris på svenska? Jag dog och skrattade så jag fick  kramp i magen.

jag älskar att jag har fått bättre kontakt med Saorlaith av någon anledning. Hon ligger i fotöljen och som vanligt låtsas hon snarka, och så kollar hon på mig och jag kollar på henne och hon ba " noooooo!" och börjar skratta :P
Jag vet inte om jag skulle kunna hantera att ha tvillingar, jag tappar bort erin lite när jag får bättre kontakt med saorlaith och tvärtom. Hur ska man göra för att det ska bli bra liksom?

Ah så hemskt som det låter så känner jag inte riktigt att jag orkar jobba på det efter som jag far hem rätt snart.

update på förkylningen: likadan som den var för någon dag sedan. Ont i halsen och slem som sitter fast. JAG BLIR TOKIG!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0