70

IHK! jag fattar ingenting! hihihih. det är 70 dagar bara! (ni ser.. jag har vaknat på rätt sida. det känns lite idag)
Om tio dagar har jag varit här i 200 dagar. party då eller? XD haha.

Jag sitter och slits mellan om jag ska fara in till stan idag eller inte, jag känner mig slut på och trött. och jag känner egentligen inte att jag orkar.

Jag har btw påsar under ögonen djupa som vallgravar runt ett slott... det saknas bara lite krokodiler som simmar omkring.. Det är helt sjuuukt!
Fick jag välja EN sak att operera på min kropp så skulle det faktiskt vara att operera bort de påsar jag ärvt av min mamma under ögonen. Men eftersom jag kan tycka att man hellre ska acceptera den man är istället för att springa omkring och operera en massa jävla saker så är det väl bara för mig att acceptera dom antar jag.

IHK! jag såg precis att mitt finger *hyperventilerar* har spruckit... längs hela jävla sidan.. alltså pekfingret.. det ser hel freaky ut, men det gör inte ont. Det är inte bara mitt huvud som är less på att städa, mina stackars händer är det också.
nä nu ringde pojkvän

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0