68

åh jisses, jag skrev nästan 688, tänk om det skulle vara 688 dagar kvar innan jag kommer hem! jag skulle ju evigt dö!

Iallafall, jag har ju då en .. "leverfläck", jag anar att det i själva verket inte alls är ens i närheten av en leverfläck. Men iallafall.. Den oroar mig. Och har gjort det från och till i ett år.
Den dök upp för ett år sedan, var redan då röd och lite utåtstående. Nåväl, inga problem. Den gjorde ju inte ont eller så.
Nu i fredags blev den större och nu är det rött runt den som att den är infekterad? och det ser ut som att om jag skulle sticka hål på den så skulle det komma ut blod..
Mamma blir lite hyper vilket gör mig mer orolig, men det är för att jag inte är hemma.
Nåväl, jag ska till läkaren imorgon och idag kan jag inte göra något annat än att hålla koll så att det inte blir ett streck som går från den? Tydligen så tyder det på blodförgiftning?

Iallafall, tara har förbjudit mig att googla. Eftersom jag är lite hypokondriker så slutar det väl med att jag har cancer. Visserligen fick mina drömmar mig att inbilla mig det redan, jag drömde att jag hade cancer och huttanduttan. fy.

nåväl, snart slut på batteri så puss på er. Jag uppdaterar er senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0