tisdag..

Sååå det här gick ju bra.
Vaknade, klev upp, stoppade i mig vad som kändes som fem miljoner piller, åkte iväg..
Satte mig i den där läskiga stolen, som blev ännu läskigare bara för att jag har supermens som tar död på mig.
BM var väldigt snäll och frågade om hon fick testa en sak på mig så hon slapp använda tången (som de flesta tycker gör ondast), låt mig förklara.. tången använder dom för att nypa tag i livmodertappen för att livmoder och sånt ska hålla sig på plats under tiden. Jag sa att visst fick hon göra det och hon bad mig att hålla händerna tryckta över magen, så jag fick "hålla livmodern på plats uppifrån".
Sedan mätte hon upp livmodern som kändes som kraftig mensvärk, och slutligen satte hon in spiralen och även det kändes som kraftig mensvärk.
Efteråt var det en märklig känsla mest, jag var öm och det kändes som.. mensvärk, men jag tror det är tanken på att något är I min livmoder som känns märkligt. Eftersom känslan sitter i.
Nu tio timmar efter insättningen så kan jag inte mer än vara nöjd trots fortsatt smärta lik mensvärk som kommer och går.
Slängde precis i mig en ipren för att jag är mesig när det gäller mensvärk.

Så som vanligt nojjade jag väl tydligen alldeles i onödan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0