onsdag.

Igår kväll började det göra ont, ganska precis en halvtimme efter jag skrev inlägget igår.
Så jag ville ta tillbaks allt jag hade skrivit.
Det gjorde så ont att jag ville krypa ihop i fosterställning under sängen och gråta, och aldrig komma ut därifrån.
Jag kunde ligga/sitta i samma ställning högst ett par minuter innan jag var tvungen att ändra ställning för det gjorde så ont att jag höll på att kräkas.
Tillslut staplade jag upp en massa kuddar mot väggen så jag halvsatt/halvlåg och undvek att överhuvudtaget ens röra magen, då var det rätt ok. Jag hann åtminstonde somna.
Så imorse så vaknade jag helt utan smärta och funderade på om det bara var en mardröm eller om det faktiskt hade hänt.
Idag har jag iprincip inte känt av det något alls, det har kommit som stötvis ibland en väldigt mild mensvärk som lika gärna skulle kunnat vara lite gaser i magen ungefär, haha.

Eftersom jag hade mens när dom skulle sätta in den och man får blödningar efteråt också så tog jag förgivet att det skulle blöda brutala mängder, men ärligt talat, idag har blödningarna avtagit så det är iprincip ingenting alls. Nu går jag bara och väntar på att det ska sätta igång igen.

Kommer jag få en väldigt trevlig erfarenhet av det här trots allt?


Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: typ 79;- på gina! ;) love it!

2011-12-25 @ 01:58:57
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0