fredag.. eller visst är det fredag?

Jag är super förvirrad och har ingen som helst aning om vilken dag det är.. Men visst är det fredag?
for fredrik bara igår? Jisses..

Såå.. är som vanligt helt värdelös på att uppdatera här, mest för att som vanligt så har jag alldeles för mycket känslor och tankar som jag inte riktigt vill dela med mig av till omvärlden.

Fred har varit hemma, han var tvungen att åka tidigare för han fick en lägenhet och den enda möjligheten han hade att få upp alla saker var med sin bror och mor och den enda möjligheten dom hade att åka upp var nu den här veckan då.
Det är surt, kan inte påstå att jag inte blev besviken, och fredrik vet det.. lite för väl tyvärr.
Blir så arg på mig själv hur jag reagerar ibland, och jag vet ju att det är orättvist mot honom. Jag vet ju att han skulle ju ha stannat längre om han kunnat.
men jag hade så sett fram emot att ha han hemma längre. Och jag hanterar inte just den känslan särskilt bra alls. Besvikelse alltså.
Nåväl, jag ska väl åka upp till honom senare, så det känns som plåster på såret.

till det mysiga:

Så julafton var mysigt, helahalva familjen var där och jag fick fina julklappar av dom.

Av fred fick jag nog det absolut vackraste jag någonsin fått av någon, ett underbart halsband i vitt guld... åh just ja. det var ju diamanter på den också. ;P Super söt och bara helt underbar <3

Av Jonas (systers pojkvän) som blev tilldelad mig att köpa julklapp till fick jag en muffin & cupcake maker (höhö) och leilas cupcake bok. Måste ju säga att det var rätt passande då jag älskar att baka (och tyvärr äta) cupcakes. Har dock inte haft möjlighet att testa den än.

Av storasyster Kamilla fick jag ett supersött armband med en berlock som var en fyrklöver. Upptäckte tidigare idag att fyrklövern är exakt lika stor som treklövern jag har på min handled. (det är sånt jag gör när jag är uttråkad).

Av Nanalicious fick jag penicillin (ett...mjukdjur(?) i form av hur penicillin ser ut i ett mikroskop...typ?) och en nyckelrings...digitalram med 46 bilder av henne tills när jag saknar henne när hon är borta i sthlm :P

och tillsist den julklapp som fick mig att nästan kikna av skratt.. Av Niclas fick jag och fred en SOPSÄCK full av färdig poppade popcorn.

Ja.. det var väl allt va.. skämmes om jag glömt bort något nu :o

Julklapparna till mig själv blev 3 kilo, men jag tyckte jag blev för generös där så jag tog tillbaka två, så i slutändan blev det väl 1 kilo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0