fredag..

en jobbig fredag om jag får säga det själv.
Igår spenderade vi hela dagen med att städa ur fredriks lägenhet. Så nu är den tom, det ekar när man går in i rummet.
idag... åkte han iväg.
jag har en konstant klump i magen och vill dra något gammalt över mig.
och jag vet, jag vet! han är kvar i sverige, han är fortfarande min, han är "bara" en sex timmar lång tågresa ifrån mig som BARA kostar 140 spänn.
Men jag får väl ändå tillåtas att sakna honom? och jag får väl ändå vilja vara med honom.

jag har gått hela dagen idag och funderat på om man ska dra iväg igen, jag har ingenting här.. fredrik har flyttat, anna flyttar om en vecka.. jag har ingen att umgås med, jag vill inte vara här.

Nåväl, det är bara att acceptera, gilla läget som min kära far hade sagt.

skitsamma, nu ska jag sluta gnälla...

puss på er

Kommentarer
Postat av: Kattis

Nej du har rätt, du har ju "ingenting" kvar här.......

2011-08-15 @ 18:29:47
Postat av: sv

så du menar inte att du kommer vara rätt så jätte upptagen efter du fött eller?

2011-08-15 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0