35..

Jag vet att jag säkert gav både pojkvän och mamma (om hon läser) och resten av familjen som läser en hjärtattack över det jag skrev igår. Men jag känner bara.. Jag måste väl kunna skriva?
För jag vet att det är en på miljonen(miljarden kanske till och med) att jag ens lite skulle vara gravid. Så jag är bara helt orationell.
Dessutom så är det såna känslor jag har VARJE månad precis innan mens. Lättare skulle väl vara att hålla sig till avhållsamhet kanske. Haha!
Nog pratat om strunt.

Jag satt och flyttade omkring piercingsmycken i öronen igår, jag har nu en ring i min conch, vilket jag inte trodde skulle gå men tji fick jag, nu sitter den där.
Och jag har en barbell i min tragus, och där är jag nu sjuuuukt öm, för jag hade tidigare 1.0 millimeter tjockt, nu har jag 1.6.. plus att det är.. brosk.

för er som inte vet så är conch... "i" örat.. vänta jag lägger upp en bild
Nu ska ni få en snabb version om vilka namn mina piercingar i öronen heter, jag har inte så många så det blir hemskt snabbt, och jag tänker inte dra dom i örsnibbarna..





Rätt simpelt..

puss på er

Kommentarer
Postat av: Fanny

den turkosa var jättefin :) Va kul att du snart får komma hem till älsklingen din och familjen.

PUSS

2011-04-09 @ 21:06:19
URL: http://thomasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0