26..

jag tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag börjar städa idag..
Idag är det alltså 26 dagar..det är ju faktiskt mest ingenting.
Men det känns sjukt overkligt, det känns helt omöjligt att jag faktiskt ska få träffa alla hemma.

På fredag ska jag och tara på bio, se Red riding hood äntligen! Som vi har längtat efter att den skit filmen ska komma på bio här!
Tanken var ju att vi skulle se Sucker Punch förra veckan men det blev ju som inte av.
Aaaaanywaaays. Nästa tisdag tror jag vi skulle ut och äta vi tre, taras syster skulle vara barnvakt. Det kommer bli mysigt att bara umgås och ta det lugnt med båda två. Jag känner ju hela tiden att jag inte alls har lika bra kontakt med andrew som jag har med tara.
Och jag är glad att vi faktiskt tog tag i det så jag får lite tid med dom två utan barnen.

Iallafall, jag tog tag i tavlan igår som jag jävlats med i någon månad med inspirations brist...



Så det är alltså barnens handavtryck.. från vänster så är längst upp; erins och den brevid är också hennes..
nedanför är dualtach's och mitten är saorlaith's och längst till höger högst upp är saorlaith's och längst till höger längst ner är dualtach's.
Jag kan ju säga att det märks som fan att dualtach har gjort det förut. För fan vad kladdiga tjejernas handavtryck blev som man ser på saorlaith's högerhand och erins vänsterhand..
Nåväl, är det någon som har något tips på vad jag kan göra mer på den så får ni gärna komma med förslag.

Just! jag har en ny bild på mig själv (första på några veckor..haha )



så puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0