24 dagar, 7 timmar och 49 minuter

HAH! jag har hittat bästa countdown sidan som bara informerar mig om exakt hur länge det är kvar innan jag åker hem.

Så det känns inte så hemskt.

Men jag blir rakt mer och mer stressad för varje dag som går, jag har tre helger att göra något på.. men vad ska jag göra? vem ska jag vara med?
Äh fan jag vet ingenting.. jag vet bara att jag är trött och slut på och orkar... mest ingenting.
jag ska försöka mig på att träffa min älskade sara.. det sjuka är att vi bor tio minuter biltid ifrån varandra.. och vi har inte träffats på en månad. Det är ju bara fel!
Hon hotar med att kidnappa mig och ha mig under hennes säng, hon vill inte att jag ska fara.. ;o jag sa att hon skulle få fredrik och mamma på sig om hon gör det, men hon verkade inte särskilt orolig. haha.

Nä puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0