20 dagar, 2 timmar, 28 minuter

Nu har det där med att sova dåligt börjat igen.
Jag äter fortfarande (iallafall).. men jag sover knappt, och vet ni vad? Det påverkar mig SJUKT mycket mer nu än vad det gjorde innan jag skulle fara hit.
Jag vrider och vänder på mig en-två timmar innan jag lyckas somna, när jag väl somnar så vaknar jag super lätt och jag drömmer.. jag drömmer såå mycket. Typ inatt.. så drömde jag att fredrik bara.. "nä karin, jag pallar inte." aset gjorde slut IGEN! Hur många gånger är det nu? 10..? och han gnäller när jag gör slut en gång.. 
Jag längtar helt enkelt hem. jag vill hemhemHEM!

Potträningen har börjat föresten, och jag kan informera er om att dom här barnen är inte redo för att pottränas.. dom fattar inte hela grejen med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0