18 dagar..Varning.. gnäll!

Jag är trött, lättretlig, irriterad och bara allmänt bitchig.
Tara kommer hem tidigt och börjar som vanligt buffa på mig och säga åt mig att göra tusen saker på en och samma gång. Mest irriterande är att hon ser att jag är fullt upptagen med att laga mat.
Och så bitchar hon halvt lös på mig för att flickorna är blöta.. Jaha? Ja jo, jag ifrågasätter den metoden. Men till mitt jävla försvar var det fan andrew som sa åt mig senast imorse att jag ska inte byta dom direkt utan låta dom bli obekväm och inse att det är mer värt att gå på toan och pissa istället.
Vem ska jag lyssna på när jag inte vet ett piss om att toa träna en unge?
Sen iallafall får jag maten färdig, allt är färdigt och jag vill mest bara sluta, sluta får jag ju inte göra förren vi har ätit. Jaaa näää såklart att vi inte ska äta, nej nej. Vi ska börja leka med barnen då, jaha då. Och städa övervåningen, jaaa-aa.


Åh jag är bara på så pissigt dåligt humör, och det är jävla taras fel bara för att hon verkligen kommer och kör med mig, och det är liksom saker jag planerat att göra under resten av dagen liksom.. AURGH! Jag ska äta min mat, sen poppa popcorn och lägga mig i sängen och dö och hålla mig borta, jag är inte värdigt sällskap ikväll..


Kommentarer
Postat av: Kattis

Läs ditt tidigare inlägg så kanske du inser att du har det ganska bra! Men ibland måste man få gnälla lite också!

Puss

2011-04-21 @ 09:41:27
URL: http://caldex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0