16 dagar, 22 timmar, 18 minuter

Så idag har varit rätt intressant, jag gjorde klart all städning osv innan halv tio på morgonen.
Vi åker in till Enfield med bilen, tar tåget in till Dublin. Går på galleriet och glor på tavlor, sen vidare till McDonalds och köper mat och går till St Stephen's green och myser.
Vid det laget var klockan tjugo i sju, då frågar tara om jag kan kolla tågtiderna tillbaka. Jag kollar, hehee... sista tåget till enfield går 19.05.. FITTA! vi springer genom hela dublin (för connolly station är på andra sidan stan sett från st stephen's green). Det hela hjälpte inte att Dualtach börade jävlas..
Nåväl, ni kan ju tänka att vi missade tåget..
Nu började det roliga.. Vi hittade ett tåg till Maynooth som gick 19.36 som vi hann till. YES!
Så vi tog det, ringde runt till alla vi kunde tänka oss kunde skjutsa oss till Enfield men det slutade med att vår älskade Andrew hämtade oss :P haha.
Så fem i tio var jag hemma. Nu är jag TRÖTT..

Men alltså vi hörs sen.. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0