12 dagar.

Jag vet att jag inte skrivit mycket på senaste, mest för att jag inte hunnit, velat eller haft något att ens skriva om.

Dock så började jag packa idag, det gav mig ångest.. Mer än vad man skulle kunna tro.
Det gör allt verkligt. Trots att jag längtar så jag får värk i kroppen efter fredrik, och saknar hela stora familjen så jag har värk i hjärtat så gör det ont att lämna dom här. Dom är min extra familj, och jag älskar dom oerhört mycket.
Jag vill verkligen ta med mig dom hem, dom kan skippa irland tycker jag.
Sverige har bättre allt.. sjukvård, barnomsorg, hus..

Jag är trött och jag är ledsen och jag känner mig sjukt ful.
Jag får inte gå och lägga mig heller och sova bort det för andrew ska ut med sin bror och tara är självklart inte hemma. Så jag måste passa flickorna.

Jag är sjukt sugen på godis, men har förbjudit mig själv att köpa något.

puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0