tycka synd om inlägg...

Jag älskar det faktum att jag blir som en karl när jag är förkyld, hur ska jag klara av en förlossning när jag tycker så synd om mig själv när jag är förkyld?
Jag tror jag har snytt ut fem liter snor idag, jag som aldrig snyter mig i vanliga fall.
Jag har dessutom hostat, har haft feber så jag har fryst och svettats om vart annat..
Jag hittade tack och lov nässpray (näsdroppar) efter halva dan. Och febern stod jag bara ut eftersom jag hittade inga feber nedsättande piller.

Just nu sitter jag och nördar Bruno Mars - Just the way you are. Mest för att gullfjanten där borta i sverige fick mig att smälta som smör i en kastrull när han skickade en länk med den låten och sa att när han hörde den låten så tänkte han bara på mig. Krokodiltårar? Yes sir!

Nu är syster här i varje fall, det känns mycket bra :D
Tack och lov så hjälpte hon mig att städa ihop huset, taaack <3 du är värd guld!

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0