torsdag..

jag ska fan köpa choklad för 20 euro ikväll '-.-... kanske inte riktigt så mycket egentligen men.

Anna är påväg ner till sthlm, hon är väl nog redan framme.. kanske.. Imorgon ska jag åka in till Dublin Airport och möta henne. Helvete så jag längtar efter den bruden. Isch. Jag känner mig faktiskt inte riktigt hel utan henne.

Det där dagboksförandet gick inte så hemskt bra, första tre dagarna gick kalas.. sen gick det bara utför. Har inte skrivit något alls.


Hur kan man längta så mycket efter en människa?


Tjejerna ligger och sover just nu. Rätt skönt att få en liten paus från dom, dom är trots allt rätt utmattande :p

Vädret är heeelt fantastiskt idag! det är en riktig sommardag. Vad det är för skitsnack om att det ska regna här hela tiden fattar jag faktiskt inte, på allvar så har det regnat typ en dag sedan jag kom hit.
Undrar hur det är hemma.

äh jag ska sluta snacka skit :P Ska bara säga en sista sak; jag fullkomligt älskar reklamerna här! och älskar ordet Bumcheeks gör jag också x3

over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0