torsdag..

jag älskar att man muttrar över att tesco leveransen är senare än vad den brukar vara.
Dessutom var det ingen av mina vanliga pojkar som brukar komma, det var en kvinna som var sur som en citron!

Jag vaknade imorse och slängde av mig täcket och svettades floder! Sjuukt hur mycket man kan svettas. Sen insåg jag att höger näsborre betedde sig olämpligt. Tät som jag aldrig varit med om.
När jag började prata så lät det dessutom som att jag hade spenderat hela natten med att dricka whiskey, awesome!
Dock när jag tog en treo för att jag hade värk i kroppen så försvann whiskeyrösten.

Erin tittar på mig för tillfället lite lurigt för hon försöker förstöra sina strumpbyxor med sin gaffel.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0