torsdag...

det är torsdag och jag vaknade med ett leende på läpparna.
Både för att Anna kommer hit imorgon, jag får träffa henne och hon får se vars jag bor och allt. Jag får spendera fredag till onsdag med henne. Åh jag har saknat henne så mycket. Och för att jag drömmer så fina drömmar numera. Det är som när man var liten, sagolika drömmar. Jag älskar att drömma sånt här, det får mig att må så bra.

Jag städade då mitt rum igår, awesome! så rent det är nu!
Sängkläderna är rena och fina och likaså alla mina kläder. Jag tvättade det sista idag. Vad jag helt plötsligt fick mycket sockar :D
Det finns en liten möjlighet att jag kanske kommer lära mig att ha det rent i mitt rum när jag åker hem?

Tjejerna sover och jag njuter av tystnaden.

Första helgen i oktober ska jag vara hemma själv med tjejerna och Dualtach hela helgen, det skrämmer mig lite faktiskt. Men det ska väl gå bra eller?
Vi bestämde att Dualtach ska stanna hemma någon dag innan så jag får vänja mig liksom att ta hand om honom också. Så vi ser väl.

Det hände den konstigaste saken precis, jag hörde Erin gråta. så jag gick upp och skulle hämta henne.. När jag kommer in i rummet så reagerar hon inte ens, hon sov alltså.. so wierd.
Jag börjar inbilla mig saker alltså..

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Karrå

Lovar karin! Du håller nog inte på att bli knäpp, Leah har lurat mig så där några gånger & belive it or not men det drömmer ju faktiskt också ;P

2010-09-23 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0