torsdag...

ååh så skönt, så skönt. herregud så skönt! det är bara fredag och sen...sen äre helg för fasn!
och vet ni vad! heeela lördagen är jag alldeles själv! Jag och Cooley kommer chilla loss.
Barnen, Andrew och Tara åker till Galway. Jag bestämde mig för att faktiskt stanna hemma. Jag vill självklart se Irland, och sådär. Men jag känner lite att eftersom jag ska in till Dublin på söndag så stannar jag hellre hemma och följer med en annan gång.
Och så vill jag ha lite tid för mig själv. Jag är inte riktigt van med såhär livat runt mig.

Det är typ två veckor kvar innan kattis kommer hit, jag kan inte längta mer alltså. Hoppas det är såhär fint väder när hon är här bara. Visserligen lär det väl börja regna snart här men..

Jag undrar om jag ska fösa ut flickorna den sista timmen innan dom ska sova, vi hinner inte riktigt vara ute efter dom har sovit för dom ska både äta och bada.. vilket båda tar lite tid.

ååh gullfisen skaffade webkamera igår <3 finally. Det har varit lite drygt att han har fått suttit och kollat på mig men jag har inte fått se honom. Och vi måste ju göra det bästa av det här så vad tusan.
Garr! jag längtar efter honom >_< Haha jag kan inte släppa vilken fantastisk tajming det var alltså.

nah. over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Gullfisen

Min timing är bäst! Fast ja, det är lite jobbigt att vi har ett världshav mellan oss.

2010-09-09 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0