tisdag...

jag funderar vad som händer där några dagar, ibland blir ni en hel hög som läser. haha!

Iallafall, igår regnade det, det regnade som jag aldrig varit med om. Skulle jag gått utanför huset så skulle jag fått en lagom dusch, på allvar. Jag skulle kunnat shamponera in håret och få ut allt shampoo utan problem. Helt galet.
Och när värsta skuren kom så insåg jag att "satan cooley är ute!" sprang snabbt och släppte in den stackars hunden. Andrew sa tack och lov att hon har en hundkoja hon kan gå in i, så jag antar att det var där hon befann sig. Men ändå!

Tjejerna var på super bra humör igår, vilket fick mig att känna mig på bra humör. Men idag... Erin har gråtit sen typ halv sju tror jag dom sa. Nu sitter hon dock och kollar på tv och lullar håret :P

Internet fungerade inte igårkväll vilket fick mig att muttra järnet. Andrew frågade om han fick kolla på min dator, om han kunde hitta om det var min dator eller internetet som det var fel på. Han kollade på den och typ "hmm... AH! you have some words in english!" och sen det bästa var när han började läsa på svenska. Helt awesome! Det sjuka var att han var rätt duktig, typ på uttal och sådär. Jag är dessutom fascinerad, han vet exakt hur man uttalar Å Ä och Ö.

Jag ska laga mat idag, alldeles själv, för andra gången här. Det känns lite läskigt faktiskt. Men det ska väl gå de också förhoppningsvis. och jag är banne mig alltid hungrig numera, hemma äter jag aldrig något ungefär, jag äter middag. Kanske, ibland något innan middagen typ. Men här.. jag äter frukost, lunch, middag, OCH något innan lunch och middag. Helt sick. AAAAH! nu insåg jag varför jag är hungrig, jag har inte ätit frukost än! dumma jag.
Dom ger mig ju sjuka portioner här! fattar inte hur någon kan äta så mycket ;o men jag har iaf hittat någon som slår micke portionsvis. Andrew äter galna mängder.

Anna verkar trivas i Irland iallafall. Jag fick prata lite med henne igår. Hon verkar ha lyckats hitta fler vänner här över en helg än vad jag har lyckats med på två veckor :P haha! så jävla kul. Ah vafan, sånt man får ta ;)

Kattis kommer hit om någon vecka sådär, och det känns hur bra som helst faktiskt. Hon kommer hit dagen efter min födelsedag, och den 25e har vi födelsedagskalas för Dualtach, förhoppningsvis hjälper väl kattis oss ;)
Sen ska jag väl försöka dra mig ut på puben innan hon kommer så jag kan visa henne någon pub. haha.
Vi lär väl spendera så gott som hela helgen inne i Dublin. Lite synd är det att jag jobbar på veckan. Undrar om Tara går med på att jag och Kattis kanske tar med tjejerna på Dublin Zoo någon dag om kattis vill?
Hitta på något annat än att bara sitta hemma ungefär.

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Kattis

SJÄLVKLART! Vill Kattis det, skulle ju vara jättekul att gå på zoo med två trallande flickor! :D Längtar ihjäl mig tills jag kommer, ska bli så kul!

KRAM och PUSS

2010-09-10 @ 12:27:19
URL: http://www.kattisojonas.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0