söndag..

 För jag träffade världens bästa Anna i fredags, så jag bjuder på en hemskt ful bild. Jag är rätt snäll, eller hur?

Jag älskar när man vaknar på morgonen med världens huvudvärk. Andrew räddade mig med att ge mig ett glas med vatten och brustablett. Thank you!
Jag pratade ytterst lite med min mor idag, Isch så jag saknar den tanten. Det är wierd när man är van att träffa henne så gott som varje dag. Dock har jag varit utan henne längre än såhär, det är väl bara det att jag VET att jag inte kan bara fara hem och träffa henne.

jag ska verkligen inte göra något idag. bara sitta hemma. Kanske kanske kanske ta en dusch... :P det är ett måste men..

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0