söndag..

dublin, tatuering, penneys, carroll's, starbucks, värk, bruno mars, spagetti-känsla i hela kroppen..

det är en sammanfattning av min dag i dublin.

Jag och syster åkte in till dublin, vi gick och köpte mat sedan gick vi väääärldens längsta väg till tatueringsstudion. Jag tatuerade en...

När det var klart och jag var 60 euro fattigare så gick vi tillbaka och gick till Penneys, jag dampade lös på trosor för 1.50 euro och smink för samma pris! JAG ÄLSKAR PENNEYS! Sedan vidare till Carroll's där jag köpte världens sötaste tygväska...
/dance
Jag vet, ni älskar den. Jag har så sjukligt bra smak :D
Det bästa är att det enda jag kunde tänka på var fredrik när jag såg den! Varför var han tvungen att nämna att han ville vara ett får? JAG ÄR I IRLAND! Jag undkommer inte fåren! Dude! not fair!

Sedan vidare till Starbucks, visade syster min älskade hot chocolate. Guuud jag tror hon dog och hamnade i himlen en stund xD haha!

Sedan blev det så gott som hem, några små affärer, nothing big. Eller ja Dunnes. men jag hittade iaf inget.
Vi tog bussen hem, på med hörlurar och första låten var Just the way you are - Bruno Mars, tankarna åkte såklart direkt till mitt gos hemma i sverige och jag blev alldeles som nykokt spagetti i hela kroppen. :*

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0