onsdag...forts..

och dagen blev äännu bättre! Posten kom och jag fick ett paket!
Av Annas mamma, haha hon är så söt! Det var ett paket i paketet och så var det fastklistrat en sida ur tidningen sju! xD
och i paketet var det en massa daim och en sjal och ett kort där det stod grattis på födelsedagen önskar Helen och Lennart. Jag blev lite glad i hjärtat alltså.
Och så var jag tvungen att ta kort på Sorlaith när hon sprang omkring med sjalen runt halsen.

 visst vart hon fin?! :D

Klockan är ett och snart läggdags för tjejerna. Jag gjorde nyss mat åt dom, och lite åt mig själv också, gosh så gott det var. Jag tror rakt att Sorlaith åt rätt bra hon också. Men jag ska väl inte ropa hej. Vänta bara tills middagen kommer.

i övermorgon kommer Anna äntligen! äntligenäntligenäääntligen! och så far hon hem på onsdag och i samma veva kommer Kattis! och åååh så jag ska visa henne allt. Jag ser fram emot att hon ska komma hit. Det känns riktigt bra <3

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0