Onsdag...

Det var en rätt bra idag igår ändå, posten kom och jag hade fått ett paket av pappa.. Jag fick en nyckelring med ett K på av honom, gull <3 han ville ge mig något som jag kunde ha med mig varje dag. Och ett brev fick jag också som lurade fram krokodiltårar hos mig. <3
Fick en Ipod Shuffle av Towe och Carina, när jag väl lurade ut hur den funkade så gillar jag den ;o först tyckte jag att den var djävulens påfund ;P
Sen när Tara kom hem fick jag present av dom också! Ett underbart keltiskt halsband, handgjort.
Krokodiltårarna kom nästan igen då alltså. åh min värdfamilj är så fina <3

Nu sitter jag dock med illröd näsa och snor överallt.  Uhuuu! jag hatar att vara förkyld!

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0