onsdag..

duuude, det går bara uppåt här! Visserligen är klockan bara tio men jag mår hur bra som helst.
Jag vaknade imorse och ba "WOHOOO LET'S PARTY!" inte riktigt men nästan iaf. :D

Än så länge har jag sopat golven, städat i mitt rum och bytt sängkläder i tjejernas rum. Så nu är det en massa tvätt jag har att se fram emot och jag ska tvätta mina sängkläder också.
Jag lär väl inte bli klar med tvätten idag men.. imorgon iaf.

Jag mår riktigt bra idag, jag fattar inte. haha.
Och jag har gått och fnissat sedan jag tog på tjejerna kläder. Så fasligt söt dom är! haha jag måste lägga upp bild..

 Erin
 Sorlaith, som inte riktigt ville medverka.

Dom är trots allt tvillingar! jag var tvungen :D

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0