onsdag...

veckorna går lite för fort för att jag ska hinna med.

tjejerna springer omkring och ger mig pärlor hela tiden! jag blir tokig! jag fattar inte alls vars dom hittar dom, jag har sprungit runt i hela huset och letat efter pärlor, men icke. Jag är ju livrädd att dom ska stoppa in dom i munnen.
Dom har haft en sväng av fem tusen tårar. Jag gav dom mat och lite vatten och nu är dom glada och nöjda igen :D

haha Tara var så söt igår, vi satt och pratade om hennes kort som hon hittade, och var för övrigt jätte nöjd över. Alltså såna där födelsedags-kort.
Och så insåg hon att jag fyller år den 21a :P hon ba "OH! I have to buy a card for you too!"

Jag berättade att anna kommer upp helgen innan jag fyller år och kattis kommer hit dagen efter, och tara ba "oooh that has to be the best birthday present ever!"

hmpf.. tjejerna har haft bajsmaraton idag också, JAG FATTAR INTE! jag fattar inte hur två ungar kan lukta så jävulst :o hur två ungar kan skita så mycket för den delen också o.O

Jag försökte titta på första avsnittet av Idol på tv4 play, men gav upp ganska snabbt eftersom dom här ville antingen sitta i mitt knä och titta också, vilket innebär att dom vill trycka på knapparna på datorn också, helst dom som lyser. Vilket är knappen för det trådlösa internet och stänga av/hä på knappen. Det är inge bra om dom trycker på någon av dom två.

jag har btw fått en giiiigantisk finne på hakan alltså. Helt sick :o det är som en...en...vulkan o.O

äh jag ska sluta, jag vet.. skriver bara en massa strunt..

I'm trying to concentrate but all I can think of is you...

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0