måndag..

jag visste att man inte kunde leva på lyckoruset resten av livet. Dagen började bra, visserligen var Andrew hemma hela dagen och sabbade min rytm och rutin men vad fasn.
Han var ledig hela dagen eftersom han skulle ta med sig Sorlaith till läkaren. Så jag och Erin fick tussa omkring själv hemma i några timmar, det var rätt skönt faktiskt.
Jag hann till och med skura, så jag fick mer slö-tid när tjejerna sov, eller Erin sov eftersom Sorlaith hade somnat i bilen.. så hon vägrade somna om.

nåväl, dagen pågick och allt var kalas. Sedan började eftermiddagen krypa på och mitt humör blev sämre i samma takt som tjejernas blev sämre.

Och nu är det PHAOW! ner i bottn. dags för karin att krypa in under sängen och stanna där.

over 'nd out varsågoda ett emo-inlägg just for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0